BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
PitaPata Cat tickers

min's clock

08 August 2012

this is my reward, GOD?


ya ALLAH, is this my reward?
is this the best way for me?
if yes, i am redha with ur punishment :')
sekiranya ini untuk penghapus segala dosa,
aku redha seadanya.

ya ALLAH,
kau tak akan berikan hambamu dugaan dluar kemampuan kan?
so means aku bole face this challenge,
but for me its so so so terlampau,
its so unexpected !
but nevermind,
im trusted with you.
dengan adanya kau, maha pencipta.
aku hanya berlindung pada engkau sahaja.

ya ALLAH,
sekiranya kau mengambil kebahagiaan ku skrg ni utk dgantikan kebahagiaan yang akan datang,
aku sanggup menerimanya.
yeah, this is my punishment in this world.
untuk aku beringat didunia ini hanya kehidupan sementara :)
    
ya ALLAH, 
sesungguhnya engkau menciptakan aku dan kepada engkau aku kembali,
just take my soul when u are ready,
i dunt want to be here anymore,
i just want to meet my mom that ive never seen since i was born.
yeah. this my life.
that ive nothing anymore,
i only have you for me to move forward.
thanks ya ALLAH :)


0 comments: